Malin Björk till Jakobsberg

Vänsterpartiet Järfälla ångar vidare mot två valsegrar! Vill du hjälpa till? Här är vad som planeras de kommande veckorna:

1. Lördagen den 10 maj kl 09.30 – 18. Heldagsutbildning inför valen med Vänsterpartiet Järfälla i Kallhälls Folkets Hus. Kunskap om V:s politik och diverse roliga övningar ingår. Anmäl dig om du inte redan gjort det!
  2. Måndagen den 12 maj öppnar Vänsterpartiets valstuga på gågatan i Jakobsberg  inför EU-valet.
  1. Lördagen den 17 maj kl 12. Torgmöte i Jakobsberg på gågatan inför EU-valet. Medverkande bland andra Karin Rågsjö, Vänsterpartiets partistyrelse. Sång och musik med Oliver Stolpe och Simon Öbom.
  1. Tisdagen den 20 maj kl 19. Offentligt möte inför EU-valet på konditoriet Sans Rival med riksdagsledamoten Jens Holm. Malin Björk
  1. Lördagen den 24 maj kl 11. Torgmöte i Jakobsberg på gågatan inför EU-valet med Vänsterpartiets toppkandidat Malin Björk. Sång och musik med Ida Carlsson och Matilda Usterud.
  1. Söndagen den 25 maj – gå och rösta i EU-valet! Vi planerar en lokal valvaka på kvällen.
  1. Vänsterpartiet Järfällas miljönätverk håller torgmöte i Jakobsberg kl 12 lördagen den 7 juni med bland annat tal om transporter, solceller, återvinning, kravmärkt. En representant för Myrorna talar om second-hand som alternativ till masskonsumtionssamhället. Sång och musik med Ida Carlsson och Matilda Usterud.